Hoe je bedrijf promoten?
Hoe je bedrijf promoten? Wij zochten het voor je uit:
Stap 1. Maak een budget vrij voor promoties en marketing. Indien je geen strikte boekhouding hebt hoeveel je in je promotie inspanningen denkt te steken, zal het moeilijk zijn om je succes te meten. Je kan business software gebruiken zoals, Quicken om je budget te maken. Krijg een precies dollar bedrag voor promoties.
Stap 2. Lees zoveel je kan betreffende dit onderwerp. Kijk eerst wat de mogelijkheden zijn alvorens je je beperkte middelen in een promotie venture steekt. Voorbeelden houden onder andere in, cross promotion (samen met een ander bedrijf werken om een gezamenlijk klanten bestand te bereiken), echte media promotie, (reclame op uithang borden, kiosks, kranten, op de zijkant van bussen, enz), en virtuele promotie (advertenties op TV, radio en internet, enz).
Stap 3. Creeer een marketing plan. Wat wil je dat de mensen leren over je bedrijf? Hoe kan je merk promotie hand in hand laten gaan met andere verkoops en marketing inspanningen? Wat is de definitie van een succesvol plan en wat is de definitie van een faling ( inkomens stromen, het bewust zijn van een product, bekwaam zijn om een concurrent te slim af te zijn, en zomeer)? Gebruik cijfers en richtlijnen.
Stap 4. Zorg voor goede vennoten en partners in je team.
Zelfs al ben je een eenmans bedrijf kan je je inspanningen vermenigvuldigen door er vrienden of tijdelijke zaken partners bij te betrekken.
Stap 5. Ontwikkel test programmas ( kleine advertentie campagnes en/of doel groepen) om verschillende theorien te testen hoe je je merk en produktie lijn zal adverteren.
Stap 6. Leg je toe op een strategie gebaseerd op je test programmas. Creeer een eigen identiteit voor je merk en hou daar aan vast. Wees er zeker van dat je geen tegenstrijdige boodschappen de wereld in stuurt.
Stap 7. Eens je 1 promotie cycle gedaan hebt, doe dan een audit van wat je tot nu toe gedaan hebt en maak aanpassingen gebaseerd op je eind strategie.