Hoe een organigram maken in word?
Hoe een organigram maken in word? Wij zochten het voor je uit:
Stap 1. Open een nieuw of bestaand document in Word 2007. Selecteer dan “invoegen” en “SmartArt” in de groep illustraties. (Ribbon).
Stap 2. Kies “Hiërarchie” voor het type. Dubbel klik op “organisatie diagram” grafiek in het “Kies een Smartart grafiek” dialoog veld om het op je pagina te laden.
Stap 3. Plaats je pijltjestoets binnenin “[tekst]” in het “Tekst” paneel (de lijst met opsommingstekens naast het organisatie diagram). Type de naam en rang in van de hogere officier.
Stap 4. Voeg andere werknemers van de afdeling of het bedrijf onderaan toe. Om een werknemer op een lager niveau te plaatsen, druk dan op “Enter” en “Tab”. Om werknemers op het zelfde niveau te houden druk je op “Enter”. Om rechtstreeks in de organisatie kaart te typen, plaats je de pijltjestoets in de plaats voorzien voor “[Tekst}” en geef een naam en titel in.
Stap 5. Klik de “afbeelding” (design) tab in de groep illustraties (Ribbon) om de organisatie kaart naar je persoonlijke behoeften aan te passen. Kies dan voor “verander kleuren” en kies de kleuren die je wilt toepassen in de galerij.